lunes, 16 de noviembre de 2009

undone (the sweater song) - weezer








I'm me
me be
god damn
I am
I can
sing and
hear me
know me

If you want to destroy my sweater
pull this thread as I walk away

oh no
it go
it gone
bye bye
do I
I think
I sink
and I die

If you want to destroy my sweater
woah woah a woah
hold this thread as I walk away
as I walk away
watch me unravel
I'll soon be naked
lying on the floor
lying on the floor
I've come undone

I don't want to destroy my sweater
let's be friends and just walk away
hate to see you lying there
in your Superman skivvies
lying in the floor
lying on the floor
I've come undone


una letra muy profunda...

1 comentario:

Alex dijo...

La canción es más que buena, pero después de ver esta noche a un tipo dándole patadas a un vagón de metro en marcha lo profundo ha adquirido una nueva dimensión.