domingo, 15 de noviembre de 2009

laura - girls




where did it start?
we used to be friends
now when I run into you
I pretend I don't see you
I know that you hate me

I've tried to be tough
I've tried to be mean
I don't want to be like this
and I hope that you listen
all I'm trying to say is

reach out and touch me
I'm right here
and I don't want to find anymore
I really wanna be your friend forever
friend until the end of it all

I know I've made mistakes
but I'm asking you give me a break
I really wanna be your friend forever
friends forever

you've been a bitch
I've been an ass
I don't want to point the finger
I just know I don't like it
I don't wanna do this

what can I do?
(what should I do?)
is it too late?
(oh, oh, oh, oh)
I just want to say I'm sorry
and I hope you listen
I'm trying to say this

reach out and touch me
I'm right here
and I don't want to find anymore
I really wanna be your friend forever
friend until the end of it all

I know I've made mistakes
but I'm asking you to give me a break
I really wanna be your friend forever
friends forever

alright, baby, I'm right here
and I don't wanna fight anymore
I really wanna be your friend forever
friend until the end of it all

I know I've made mistakes
but I'm asking you to give me a break
I really wanna be your friend forever
friends forever


vaya, he descubierto que me han hecho otra canción...

2 comentarios:

Víctor dijo...

Ésta es mejor que la del "Laura no está, Laura se fue..." tanta proliferación será un homenaje de la música a las buenas groupies como tú. Biquiños

Alex dijo...

Es que tu nombre es la hostia, ya te lo he dicho muchas veces. Tanto personajes de películas, teatro o bautizando canciones. Ecléptico que es. El leve tono playero y el ojo de mosca del vídeo me ha hecho añorar otros lugares y otras épocas. Y eso que por aquí sigue siendo primavera...